Dĺžka doby doručenia zásielky závisí od počtu objednávok a predovšetkým od spôsobu platby. V prípade úhrady priamo na webovej stránke alebo prostredníctvom dobierky býva tovar zvyčajne doručený na druhý až tretí deň. V prípade bankového prevodu môže doručenie tovaru trvať o niečo dlhšie.
Pri reklamácii je potrebné zaslať nám email s dôvodom reklamácie tovaru a fotografiou poškodeného tovaru.
Reklamácie vybavíme do 30 dní a k Vašej spokojnosti.
Každý lojality produkt má určený počet bodov. V lojality kartičke si vyškrtnete tento počet bodov a vedľa dopíšete dátum daného dňa. Body Vám odporúčame uplatniť si pri objednávke, aby ste nemuseli hradiť poštovné navyše. V poznámke pri objednávke stačí uviesť, aký tovar si za body vyberáte a poslať fotografiu vyškrtnutých bodov na náš email.
Naša spoločnosť v Žiline funguje ako výdajňa, ale po telefonickom dohovore je možné prísť a obzrieť si pár produktov. Avšak, ak si plánujete niečo zakúpiť, nachystanie produktov môže trvať minimálne tridsať minúť, vzhľadom na to, že fungujeme ako výdajňa, nie ako predajňa. Z tohto dôvodu Vám radšej odporúčame zvoliť objednávku cez eshop.
Špeciálne zľavy sa dajú uplatniť telefonickou objednávkou prostredníctvom našich obchodných zástupcov (OZ) alebo telefonátom priamo na centrálu spoločnosti.
OZ pre sever: Anna Kmecíková; tel.č. 0902 493 560
OZ pre východ: Peter Rusnák; tel.č. 0911 493 520
OZ pre stred: Kristína Inštitorisová; tel.č. 0902 493 540
OZ pre západ: 0911 493 540
Centrála spoločnosti: 0904 879 252